A small part of domain, where we confide our secrets. Culture, fashion, current events, the lolitas of modern time hasn't to envy Sissi or Marie-Antoinette.

HomeFAQSearchRegisterLog in

Share | 

[Members requests] Questions, and all kind of problems ...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Lowen
Admin'
Admin'

Female
Number of posts : 280
Localization : Chartres [28]
Registration date : 2008-04-17

PostSubject: [Members requests] Questions, and all kind of problems ...   Tue 20 May - 21:34

I heard that a member called Tino send some indecent messages to others members.
To avoid any defamations, I'm waiting for Tino's explanations before to do everythings [warning or banishment]

I'm want to advice you to don't make appear your MSN or any kind of e-mail.
Indeed, everybody can see it. And I can't control registrations, because It's impossible for me to judge if a profil is "serious" or not. Thanks !

Otherwise, HERE you can tell us if you have problems, if you don't know where post a subject, etc.

Last edited by Lowen on Sun 10 Aug - 1:34; edited 2 times in total
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/lowen707
lolita4ever
Dame de compagnie

Female
Number of posts : 39
Localization : centre
Registration date : 2008-06-30

PostSubject: Re: [Members requests] Questions, and all kind of problems ...   Thu 3 Jul - 20:52

oui ben moi j'ai une question !!^^

mais vous moquez pas c'est pas drole!!!! ^^"

je suis pathétique...

... mais je voudrais savoir comment on fait pour poster une image ici , à l'endroit du commentaire parce que j'ai voulu parler d'an café ds la rubrique musique et j'aurais voulu mettre une photo mais je suis tellement douée que je n'ai pas trouvé comment faire!!!

Arigâto!!!!
Back to top Go down
View user profile
Mitsuko
Admin'
Admin'

Number of posts : 315
Registration date : 2008-05-09

PostSubject: Re: [Members requests] Questions, and all kind of problems ...   Thu 3 Jul - 22:09

Ne t'inquiète pas! T'es pas pathétique du tout !! Alors pour mettre une image, c'est simple, quand tu redige un post, tu as les icones juste au dessus de là ou tu ecris, et il faut que tu clique que l'icone "heberger une image" ( ca ressemble a une photo avec un arbre avec devant une petite disquette ^^") et la soit tu selectionne le fichier dans ton ordinateur, soit tu colle l'url de l'image, et tu fais envoyer ! Voilaaa !

"Y'a un coin de ciel bleu sous les néons, chaque fois que j'pense à lui, j'vois l'horizon, derrière les usines se pointera le jour, enroulé dans la fumée des tours...
Qui sait, ailleurs y'a p't'etre un avenir, il parait qu'ya même des routes pour s'enfuir, des chemins de terre, sous le goudrons, entre l'équateur et les prisons..."
Back to top Go down
View user profile
lolita4ever
Dame de compagnie

Female
Number of posts : 39
Localization : centre
Registration date : 2008-06-30

PostSubject: Re: [Members requests] Questions, and all kind of problems ...   Fri 4 Jul - 0:34

ok merci c'est super sympa !!!!

j'ai pleins de choses a vous montrer alors bon!!! ^^

Non plus sérieusement c'est toujours plus sympa un article accompagné d'une jolie photo!!!

Arigato!!!!
Back to top Go down
View user profile
Ria
Petite Paysanne

Female
Number of posts : 16
Localization : california
Registration date : 2008-09-13

PostSubject: avatar?   Sat 13 Sep - 23:33

how do i get an avatar
Back to top Go down
View user profile
Lowen
Admin'
Admin'

Female
Number of posts : 280
Localization : Chartres [28]
Registration date : 2008-04-17

PostSubject: Re: [Members requests] Questions, and all kind of problems ...   Sat 13 Sep - 23:50

Go on "PROFIL" and on the part "AVATAR"
If you don't succeed, tell me

Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/lowen707
Sponsored content

PostSubject: Re: [Members requests] Questions, and all kind of problems ...   Today at 3:09

Back to top Go down

[Members requests] Questions, and all kind of problems ...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Newbie Questions
» mark 3 questions
» One author's problems with Xlibris
» Lister D carb problems.
» Autographs/Letters from cast members