A small part of domain, where we confide our secrets. Culture, fashion, current events, the lolitas of modern time hasn't to envy Sissi or Marie-Antoinette.

HomeFAQSearchRegisterLog in

Share | 

[Site Web] FanPlusFriend Garden

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Lowen
Admin'
Admin'

Female
Number of posts : 280
Localization : Chartres [28]
Registration date : 2008-04-17

PostSubject: [Site Web] FanPlusFriend Garden   Sat 7 Jun - 0:44

Bon voilà un de nos partenaires

Ils vendent des non-marques, et des copies de marques.
les prix sont corrects même si les frais de port son assez conséquents et montent assez vite

Pour ce qui est de la sureté des "transactions" : le site est sur ! J'ai moi même commandé dessus et je compte le refaire.

Les délais sont un peu long mais les stocks sont en Chine me semble t-il. [J'ai compté à peu prés 3 semaines aprés la reception de mon payment].

Voilà donc un bon moyen de se procurer des vétements lolitas sans étre face à des prix comme ceux de Baby etc ...

=> ICI <=

Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/lowen707
Mitsuko
Admin'
Admin'

Number of posts : 315
Registration date : 2008-05-09

PostSubject: Re: [Site Web] FanPlusFriend Garden   Sat 7 Jun - 11:41

Han ouei ! Je certifie que aussi que se site est sûr ! Et la qualité n'est pas mauvaise du tout ! J'ai aussi commandé chez eux, et en fin de compte le delais de livraison sont normaux quoi....enfin aussi long que tous les trucs qui viennent de l'asie...Après, c'est sûr qu'il faut avoir des coups de coeur sur fanplusfriend je pense, parce que ya pas mal de fringues un peu bizarres d'après moi... mais en tout cas c'est certain qu'il y en a pour tous les goûts !

"Y'a un coin de ciel bleu sous les néons, chaque fois que j'pense à lui, j'vois l'horizon, derrière les usines se pointera le jour, enroulé dans la fumée des tours...
Qui sait, ailleurs y'a p't'etre un avenir, il parait qu'ya même des routes pour s'enfuir, des chemins de terre, sous le goudrons, entre l'équateur et les prisons..."
Back to top Go down
View user profile
ShikuraiTenshi
Bourgeoise
Bourgeoise

Female
Number of posts : 52
Localization : Netherlands
Registration date : 2008-07-22

PostSubject: Re: [Site Web] FanPlusFriend Garden   Wed 23 Jul - 21:16

I ordered there a few times. The clothes are quite good, but I wuld avoid anything with lace or ribbons.
I ordered a skirt with crosses on it, and this blouse. I ended up replacing every cross of the skirt and I've never worn the blouse, bacause they used really ugly lace >.<
Though they use nice fabric, and I've never had any problems with they're clothes. SO just don't buy anything with lace or ribbons XD
Ow and I saw that the instant shipping items have better lace then the items they can make custom sized... O.o;
Back to top Go down
View user profile
waywardvictorian
Petite Paysanne

Female
Number of posts : 3
Localization : Vermont, America
Registration date : 2010-03-24

PostSubject: Re: [Site Web] FanPlusFriend Garden   Wed 24 Mar - 4:21

I am quite surprised anything they have made is less then perfect. I live by there clothes, but that may be my limited knowledge speaking for me. This is the only really good place for clothes I've found. I would highly recommend the corsets, they are very well made, look great and are pretty comfy. For a corset.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: [Site Web] FanPlusFriend Garden   Today at 14:35

Back to top Go down

[Site Web] FanPlusFriend Garden
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Amazon "filler item" site
» 'Garden of Heaven' published