Le Domaine des Lolitas
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

A small part of domain, where we confide our secrets. Culture, fashion, current events, the lolitas of modern time hasn't to envy Sissi or Marie-Antoinette.

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

Rina's presentation

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Guest
Guest

Rina's presentation Empty
PostSubject: Rina's presentation   Rina's presentation Icon_minitimeSat 10 May - 21:50

Hi everybody !
- Prénom / Name : Monica
- Age/ Age : 14
- Pays/Country : France
- Departement et Ville /Zip and City : Near Paris.
- Style lolita favori / Favorite lolita's style : Gothic lolita
- Passion / Interest : Japan: mangas, dramas and more..
- Loisirs / Hobbies : Read, draw, video games (Suikoden II, Final fantasy, Kingdom hearts, Tales of symphonia♥) ...
- Musique / Music : Nana Kitade, Visual Kei, Jrock, Jpop..
- Ce que je fais dans la vie / Studies, job : euh je suis collégienne << I'm schoolgirl.
- 3 mots pour décrire ma personnalité / 3 words to describe my personality : I don't know...
- Autres choses ? / Other things ? : I'm happy to be in this forum, hope that's I enjoy myself ! I love lolita's style since I saw Kamikaze Girls ^^ Momoko is pretty Smile My favourite shop is Baby the stars shine bright but I like Harajuku too ♥

-> Sorry if my english isn't correct but I think you can understand.
Back to top Go down
Lowen
Admin'
Admin'
Lowen

Female
Number of posts : 280
Localization : Chartres [28]
Registration date : 2008-04-17

PostSubject: Re: Rina's presentation   Rina's presentation Icon_minitimeSat 10 May - 22:33

Bienvenue Rina ! J'espére que tu vas te plaire ici ! Rina's presentation 618355
Back to top Go down
http://www.myspace.com/lowen707
Invité
Guest

PostSubject: Re: Rina's presentation   Rina's presentation Icon_minitimeSun 11 May - 1:26

bienvenue Rina ^^
moi aussi j'aime beaucoup Baby the stars meme si le vendeur me fait depenser mes sous à chaque fois que j'y vais tellement il est craquant XD
Back to top Go down
Mitsuko
Admin'
Admin'
Mitsuko

Number of posts : 315
Registration date : 2008-05-09

PostSubject: Re: Rina's presentation   Rina's presentation Icon_minitimeSun 11 May - 1:38

Bienvenue Rina !!! Une de plus !! J'espère que tu vas aimer le forum ! Vous êtes bien gentilles les filles de venir alors que ca viens juste d'ouvrir et que c'est pas tout à fait terminé ! mais on fait de notre mieu ! ca avance vite ! Je pense qu'il est possible qu'il soit terminé avant octobre comme on l'a annoncé ! ... je dirais même c'est certain ! parce que octobre c'est loin !

Encore bienvenue !!
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: Rina's presentation   Rina's presentation Icon_minitimeSun 11 May - 12:16

Merci pour l'accueil ! Rina's presentation 256241
Back to top Go down
Lowen
Admin'
Admin'
Lowen

Female
Number of posts : 280
Localization : Chartres [28]
Registration date : 2008-04-17

PostSubject: Re: Rina's presentation   Rina's presentation Icon_minitimeSun 11 May - 13:18

Comme le dit Mitsuko merci de venir si tôt Rina's presentation 146178 Et oui en effet je pense aussi que tout sera opérationnel avant Octobre ^^" Rina's presentation 316707
Back to top Go down
http://www.myspace.com/lowen707
Sponsored content

PostSubject: Re: Rina's presentation   Rina's presentation Icon_minitime

Back to top Go down

Rina's presentation
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» presentation